| BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA | |
|
+6LaNeaR ipeksi Deliness tugba Francoturc Admin 10 participants |
|
Auteur | Message |
---|
LaNeaR
Nombre de messages : 96 Age : 37 Localisation : Lyon Date d'inscription : 08/11/2006
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Jeu 16 Nov - 1:05 | |
| Delikanli, meslegim : ÖGRENCI, et je pense que c'est un bon atout pour montrer ma motivation; hayatimi anlatmak istemiyorum, sadece herkes kendi alaninda basarili olup önemli mevkilere gelmeli diye dü$ünüyorum. gûzel bir$ey yapmisin, örnekler vererek, sauf ke ça ne me contredit pas car je n'ai jamais dit que tout était rentré dans l'ordre. Bien évidemment il y a encore des efforts à fournir. je dis simplement que VAUT MIEUX TARD QUE JAMAIS, IL Y A UN DEBUT A TOUT. Ce que je constate à premier abords, c'est qu'il n'y a malheureusement pas de patience chez nous les turcs... Söylediklerim $arki yerine geçmiyor dikkatini cekerim, cahil birinin konu$acagi yere egitim gören ve en azindan bilgilenmek için çaba sarfeden biri nefes tükediyor burda. La prise d'initiative ne doit pas être sous estimée, bien au contraire elle doit être encouragée. Alors que je continue à m'informer sur tout ce qui m'entoure, tu m'excuseras mais je me permettrais de faire des constats et à partager mes connaissances ;) Allez bonne discussion à vous, ce débat commence à être trop subjectif, continuons tout de même à nous contrôler et à respecter les idée de chacun.. Kalin saglicakla... | |
|
| |
Delikanli
Nombre de messages : 148 Age : 39 Localisation : Lyon Date d'inscription : 08/11/2006
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Jeu 16 Nov - 20:40 | |
| Slm bende ogrenciyim, je respecte ce que tu dis car tout le monde est libre d' avoir ses idées il faut le voir comme une richesse. Ayni dusunen toplumlar yok olmaya mahkumdur .Je pense qu 'en représentant la nouvelle génération nous devons surpasser ce que l'ancienne géneration n'a pas pu faire. LE débat doit être un moyen de communiquer. Nous sommes d'accord sur le but (nos idées se rejoignent) mais pas sur la façon de le faire j' ai juste voulu souligner ça | |
|
| |
LaNeaR
Nombre de messages : 96 Age : 37 Localisation : Lyon Date d'inscription : 08/11/2006
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Ven 17 Nov - 1:11 | |
| De toute façon quoiqu'il en soit toute nouvelle génération doit surpasser les anciennes, il n'y a pas d'autre choix à faire. Le but, l'objectif de chacun est de toute manière la même comme on le dis, mais il faut être "open-minded" yani açik görü$lü, ve tüm fikirleri göz önüne alip sadece bir görü$te, kendi görü$ünde kilitli kalmamak gerekiyor. Croyez moi, c'est génial de prendre les bons côtés, les bonnes idées de chasue idéologie, comme c'est d'ailleurs le cas avec les cultures et autres... Je nè pas mal pris tes rebondissements, c'est normal de discuter sur les points de vue de chacun. Hadi kalin saglicakla... | |
|
| |
Rüstem
Nombre de messages : 379 Age : 38 Localisation : Paris Date d'inscription : 23/11/2006
| Sujet: Blogdaki yayinladigimiz yazilardan birisi 1 Dim 26 Nov - 3:19 | |
| Hey Türk Gencligi
Bügün 29 ekim 2006, Cumhuriyetimizin 83. yil dönümüdür! Binlerce sehit verdigimiz ve vermeye devam ettigimiz Cumhuriyetten vazgecilebileceginin hayali bile bu vatana ihanettir. Maalesef günümüzde Cumhuriyetimiz tehlike altinda. Zira Atamiz "Benim en büyük eserim Cumhüriyettir ama asil savas simdi basliyor" demisti. Genclerimizden bazilari " Vatani kurtarmak veya korumak banami kaldi" diyorlar. Ama bilsinlerki Atamiz ayni sözlere sahip olsaydi, siz ve biz bu kadar onurlu olurmuyduk? Biz Türk gencligi olarak cumhuriyetimizi sahiplenmek ve onu tehdit eden unsurlara karsi mücadele etmek.. vefa borçumuzdur! Atamiz "Basariya inanmaktan daha büyük bir güç varmidir demisti". Cumhuriyetimizi 21. yüzyila çagdas degerlerle birlikte tasima ve sürdürme görevi hepimizin.
Bunu basaracagiz. Biz degilsek kim? Simdi degilse ne zaman?
Nasil? Cevabi yakinda..... | |
|
| |
Rüstem
Nombre de messages : 379 Age : 38 Localisation : Paris Date d'inscription : 23/11/2006
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Dim 26 Nov - 3:20 | |
| Biz Türk Gençligi olarak ne yapabiliriz. Bilhassa hepimizde milliyetci duygular barinmaktayiz, sorun orda degildir ama daha dogrusu nasil bu vatanseverligimizi ifade etme yöntemleridir cüphesiz.
Bence vatanseverlik sadece Ne Mutlu Türküm diyene diyerek ya da Türkeyeyi dünyanin en güzel ülkesiyle ilan etmekle sinirlamamak gerekiyor. Gercekten sizce tek bu cümleleri kulanarak milliyetciliginizi vurgulamismi saniyorsunuz. Peki Türkiye için ne degistirmis oluyoruz. Maalesef hiç birsey.
Biz gurbeteki Türk Gencligi olarak milliyetciligimizi nasil ifade edebiliriz. Yasadigimiz ülkelerdeki haklari elde ederek ve onlari kulanarak(oy kulanmak, parti üyesi olarak), örgütlesmek ve lobby faliyetlerine geçmek. Ancak organize olarak Fransadaki Türkiyenin olumsuz imajini degistirebiliriz. Hepimiz bundan sorumluyuz....
Bunuda kültürümüzü, dililmizi tahrimizi örf ve adetlerimizi unutmadan gerceklestirmeliyiz. Albukki bazi gençlerimiz türkçe cümle bile kuramiyorlar.
Gercek Milliyetcilik budur. Hey Türk Gençligi sesliginden cik artik. | |
|
| |
Aylin
Nombre de messages : 215 Age : 38 Localisation : L'Ouest Date d'inscription : 26/10/2006
| |
| |
Furkan
Nombre de messages : 197 Age : 37 Localisation : Strasbourg, 67 Date d'inscription : 25/10/2006
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Sam 16 Déc - 15:12 | |
| cogu kisiler fransa'da Turk ve Ermeni insaninin ayni sayida olmasina ragmen neden Ermeni lobisi varda Turk lobisi yok diyorlar?...
Oncelikle sunu bilmek gerekirki dunyadaki en guclu lobilerin arasinda yer aliyor ermeni lobisi, hem Fransa'da hem Amerika'da, zaten amerikadaki son secimlerde goruldu bu guç... diger guclu lobide israil yahudi lobisi...
Ermeniler Anadolu'dan goc ettirilince bir bolumu Fransa'nin guneyine yerlestirildiler, Franiz hukumeti tarafindan sahip cikildilar, o gunden bugune ermenilerin arkasinda Fransiz devleti vardir ve bu destekde Ermeni lobisinin buyumesine vesile olmustur... hatta o kadar buyudulerki fransiz devletinin yonetimini bile ele almayi basardilar.
Simdi yil aralik 2006, sen bu saat'den sonra Turk lobisi kursan acaba bu gucle basa cikabilecekmisin, tabiiki hayir. Yani demek istedigim Fransa'daki Turk vatandasinindan birsey beklenmesi dogru degil, bugun hollanda'da Almanya'da Turk'ler siyasete el atabiliyorlar, ama Fransa'da bu imkansiz gibi gorunuyor.
Saygilar. | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA Sam 16 Déc - 16:37 | |
| Sayi onemsiz bence. Ne kadar olursak olalim, en onemlisi umut ve hedeflerimize gosterdigimiz caba. Istedimi hersey olur. Belki yarin olmaz ama kesin istersek bunu basaracagiz, yalniz ben ahmet mehmet degil ama hep birlikte. Saygilarimla. | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA | |
| |
|
| |
| BU SESE KULAK VER, SESSIZ KALMA | |
|