| Köse yazarlari | |
|
|
|
Auteur | Message |
---|
lalehan
Nombre de messages : 111 Age : 38 Localisation : Alsace Date d'inscription : 08/12/2007
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:17 | |
| , c'est ma cousine! et toi sur ta photo yu fais pa du genre a aimer ton bayrak mai ton lit oui!!! | |
|
| |
Rüstem
Nombre de messages : 379 Age : 38 Localisation : Paris Date d'inscription : 23/11/2006
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:19 | |
| tu me croi pa dans ma chambre jai troi bayrak deux gros et un petit bu arada sekermis ta cousine benim icin opuver . | |
|
| |
lalehan
Nombre de messages : 111 Age : 38 Localisation : Alsace Date d'inscription : 08/12/2007
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:31 | |
| operim abisi jle fait tt le ten de tt façon, surtt quan elle m'apelle abajiiii kan elle me voi (ablacim koi) et moi ma chambre, faut voir, les tableaux: fatih sultan mehmet entrant aya sofya, les vendeurs de tapis, istanbul, kutsal emanetler, istanbul, ma cousine'istanbul, mes uatres cousine, istanbul, euu encore istanbul ... le drapeua il est dans la chambre de mes freres. Bu arada, mon cousin s'est fait une pièce dans sa new maison ou il a fait peindre un mur entier en drapeau de turquie... | |
|
| |
Rüstem
Nombre de messages : 379 Age : 38 Localisation : Paris Date d'inscription : 23/11/2006
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:32 | |
| magnifik goster bi gun fotograf cekti yoksa odaami gizlli lol | |
|
| |
lalehan
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:35 | |
| gizli degil,, par contre les photos dans la chambre oui | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:37 | |
| | |
|
| |
lalehan
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:56 | |
| aaa lol,, gece gece iste... fi kji aille,,,
ins un jour | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 3:58 | |
| bende dicektim haydi forum alemi bu aksam bu kadarmis yakinda tchat la daha kolay olur iyi gecelerrrrrrrrrrrrrrrrr forum alemiiiiiiiiiiiiiiiiiiii | |
|
| |
lalehan
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mar 12 Fév - 4:01 | |
| bonne nuit, ben yas tutuyorum, istanbul annulé, je peux pas dormir | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Sam 23 Fév - 2:27 | |
| mevsimlerin mevsilmi yaklasiyo, en sevdigim mevsim ilk bahar, gullerin actigi mevsim, yuzlerin gulmeye basladigi mevsim, dogdugum mevsim. son gunlerde fark ettinizmi bilmiyorum yani paris ve cevreleri icin konusuyorum, cunku bazi yerler farkli olabilir yani mesela diyelim siberyada yasiyosun, benim hissetiklerimin farkinda bile olamazsin arkadas cunku, sen nerde ben nerde ya neyse siberyali arkadasi birakalimda, su son gunlerde yani daha dogrusu son iki gunu sicakliklarina baktimi gercekten moral verici. Neden ilk bahar. Cunku zor bi kis tan sonra, gunesin geri donusu hayatimizi ve cevremizi canlandiriyo adetta. Ilk baharin gulusuyle son baharin goz yasiyla sizi birakiyorum .... | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Jeu 28 Fév - 0:35 | |
| caresiz bir tek olum vardir, onun icin sevdiginiz insanlari sevginizden esirgemeyin, pisman olmayin arkadaslar. Bazi insanlar vardir yasamlari boyunca adetta meleklerdir. Ama sonucta onlarda insandir, bir gun vadeleri sona erer, Kanatlari acilir yukariya dogru yolculuklari baslar. Olumlerine uzulmemek mumkun degil ama, sonumuz orasi degilmi. Bir gun elbette hepimizin yoluculugu orda sonuclanacak. Onun icin yasadiginiz muddetce yasaminizi degerlendirin, iyi bir insan olun. Bugun cok sevdigim bir insan vefat etmis. RUhu sad olsun, onun icin butun sehitlerimiz icin , bir fatiha rica ediyorum sizden. Allah razi olsun...... | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Lun 3 Mar - 20:21 | |
| des fois quand je relis mes posts je vois des fautes incommensurables par exemple come la que je m'empehe de corriger et qui donne comme là, generalement je ne me relis pas paske pa le tps je suis trop pressé comme les citrons, sauf kan c un post ke je prepare pdt des heures ce qui m'est deja arrivé mdrrr zuhahahaha | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mer 5 Mar - 19:03 | |
| offff offff c chiant de travailler tout le temps fo faire des pauses sinon on explose mdrrrr, la je suis en train de bosser de l'analyse fonctionnelle, des maths de ouf mdrr avec des normes des produits integrales de fourier etc un beau programme allah yardimcim olsun sonucta adam olmak icin okuyoz dimi ) | |
|
| |
mevlana89
Nombre de messages : 159 Age : 36 Localisation : France Date d'inscription : 29/01/2008
| Sujet: Re: Köse yazarlari Mer 5 Mar - 23:18 | |
| Evet adam olacakmi$iz ... | |
|
| |
Rüstem
| Sujet: Re: Köse yazarlari Jeu 6 Mar - 0:24 | |
| giravati dakcan, cantayi elinge alicang dikgidi dikgidi gidiceng ohhh pasalar gibi yatcanggg bizim gibi eling isinde surunmiceng derdi dedem ile ananem | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Köse yazarlari | |
| |
|
| |
| Köse yazarlari | |
|